quinta-feira, 9 de dezembro de 2010

GUARATUBA Bay - אריק ובניו שנים חווה על האי של Paqueta - חלקים I ו-II


אחר הצהריים הגשם המאוחרת,, השמים האפורים, טמפרטורות מתונות ...אופייני למדי של קוריטיבה בדצמבר האקלים.הגדולה לכתיבה, קריאה או נהנה ממוסיקה שלך.בחרו באפשרות השנייה.הכנס את כבל מן הפגזים סוני ארגונומי, ציוד סאונד גם לאוזניהם, שוכב על הספה של הלופט שלו, מתכונן להשתמש בשלט רחוק ובחר כמה להוריד MP3 באינטרנט ... בנוסף הכונן הנייד שלך.על המזנון ליד הספה, סירי חרס מלא עם אגוזי קשיו, בוטנים, זיתים וקוביות גבינה parmezão הכין בעבר עם סכין יפנית לחתוך סשימי ... מכוסה אורגנו ושמן זית.'אם אתה יודע כי סוזוקי השתמשה להב שבה אני מציג להכין סושי וסשימי, ואני השתמשתי בה כדי לחתוך את הגבינה לקוביות של פארמה, לצוות על החזרת על הזמן נותן לי קילל טוב! משעשע לחשובבדלי כסף, בקבוק של דום פריניון, קוביות קרח וינטאג בין 68 לבין קריסטל קערה מחכה הצוף המבעבע כסף נוצצים צהבהב בשקט.שום דבר לא מוסחת מן העונג הזה ... ואפילו ידעו מראש כי יהיה בסופו של דבר לבלות את הלילה על הספה, נהנה מאותם חלומות הזהב ונעים איתו זמן רב.מל בחרה שירים אחדים של מוסיקה סקסופון, שיחק על ידי סטן גץ, דון Byas ו Gato Barbiere, פיקד על תאורה ריאוסטט כדי פנומברה E. ..חרא!את התצוגה של הטלפון ליד דלי של קרח בצבע של מאדים ET ירוק, מואר ...למרבה המזל, זה היה לפני שאני לספק לחלום בהקיץ! חשב, אני ...-אריק?בטוח, או למישהו אחר יש את אותו מספר?EIII-לי ... הילד, Junqueira ...'סליחה, אפילו לא נראה את מקור מחייב ולאחר מכן? Junqueira בסדר?לי הכל, אבל זה נראה לי לא כל כך איתך, דרך אגב, הם ענו ... אה אה אה'גם הוא הזקן התשוש, מה העניינים שם בריו?"טוב מאוד, כרגיל, אבל קרא רק כדי לתת לך החדשות ...-Bring It On!אתם עדיין מתעקשים כי הספר שלך נחרץ?יום אחד לסיים את זה, חבר ...ו קראקס, הוא כבר מעורבים בעניין זה במשך חמש שנים, והדבר היחיד ששלח לי עד כה, הם סיפורים של ילדים של דגים, עופות, הודים חייזרים אה אה אה ...זה רק ההתחלה של הסיפור שסיפרתי לך.'מצאה את הספר המזוין של מערת שלך ... "עיר קטנה"?אבל, יודע כי מצאתי, אתה יודע? האם לא קרא את הטיוטה של Guaratuba מפרץ-אריק ואת הספר של הנפילה?'ספר לי עוד, זה האודיסיאה! אה אה אה'יום אחד ... אולי!-אריק, לא לנחש מה נפל לידיים שלי ...-Speak, אספן אמנות ...." נגנב!E-מסמכים מדי, זוכר?זה נכון ... אבל יום אחד יהיה לראות את הזריחה חבר מרובע!"זה לא חלום, המקורות שלי הם סופר אה אה אה בטוח ...-OK ... עכשיו מה יכול?-משהו שעשוי לעניין אותך, המסמך המקורי של הרוזן ד 'האיחוד האירופי, על מלחמת פרגוואי, יתאים בסיפור ההיסטורי שלו?אתה צוחק, נכון-Junqueira?"באמת, אפשר לומר, של שותף עסקי שלי הלך ליסבון, קיבלתי את ההלוואה מספריה, נכון?כמובן שלא, המסמכים המקוריים אינם זמינים עבור הלוואות ...'כן, אבל הפקידים שם לא יודעים זאת ... אה אה אה"ושותפו שלו חטף את הזכות המסמך? אמרתי לך, אתה תהיה בסופו של באדי לכלא!"לא באים עם דרשות, או לא?בטח שאני רוצה, אבל לא המקורי, עותק של אותו כבר החליפה xerostática לי, ואתה יכול גם לעשות פעולה אחת טובה וישר אחרי שחזר המקורי ספריה זו!'זה עלה לי צרור אריק!-Junqueira צילום זול, לעשות כן ולשלוח לי בדואר, ולשלם את דמי, אני מבטיח."אבל לא את המקל!"רוצה אותי לחקור את זה?אתה יודע שזה הזמן שם?"ויש עדיין מאמינים בסנטה קלאוס, ומשאיר אותך?-אריק ... אני מארגן מסיבת השנה החדשה כאן באחוזה שלי על האי של Paqueta, למה לא לבוא לקבל את העותק באופן אישי? האם לשמור את ההודעה ... אה אה אה'השתגעת? הבנתי שהיום הוא לילה של דצמבר 30?אההה ....-אני מבין את זה, מכר את "כדור אש" כדי להרוויח כסף מהיר, אתה יודע, פרולטרי?Humph, מכרתי, הנה המוסך ..."ו ... כי ... חולה לשאול אותו אין לי כסף עבור הדלק, נכון?"אתה יודע איפה prac שלח אותך עכשיו ...'אני חושד שזה נעשה כדי להיות חבר ותיק ממורמר!-Euuuu? ישן? ואתה ... "דינוזאור"?אריק, הזמין רק את הקרם של הקרם של החברה גבוהה בצפון מזרח הפעם ... יהיה חבר זר!Junqueira-אל תפתה אותי!'אם אתה יכול להשיג במרינה גלוריה עד מחר בשעה שלוש, היאכטה שלי, עדיין יהיה שם ... ואני יכול להסיע אותך אל האי!"האם אתה מטיל ספק ביכולת שלי מאחורי ההגה הוא?עדיין יש לך רישיון נהיגה? אה אה אה"אני רק שמונה נקודות, זו מהדורה שנייה לאחר מיחזור של משרד הרישוי כי הכריחו אותי לעשות ..."מה היה, הלך ברחוב פועל על כלב?על Junqueira-מהירות מופרזת, שוב, ואני מנסה לרסן את עצמי, אבל זה מזיין מנוע של פורשה שלי, להקניט אותי יותר מדי ...זה כי שחור קררה להמרה פגשתי Buzios?"הוא אפילו, אני סוג נאמן, אתה יודע?הנאמנים? עם מה?לא מגיע עם דרשתו-עכשיו לך בשילוב?'בא או לא בא למסיבה חדש שלי של השנה?Tou-הולך, אני משאיר את קוריטיבה בחמש בבוקר ..."אז ... te יותר. . . Classmate!לחץ ....טוב אריק, אני מתגעגע אליך לבחור הכביש הכיור ברגל באותו על דוושת הגז.
חלק ב '
הוא אהב לקום מוקדם כדי להתחיל טיול לאורך השביל בשעה חמש לפנות בוקר, עזבו את המוסך של הדירה כלפי BR-116.ארבע שעות לאחר נטילת איירטון סנה Avenida עובדים הכביש בסאו פאולו ועד מהרה, שכן השטחים שבמחלוקת עם משאיות רבות על Dutra ויה.הוא נכנס לעיר על ידי הקו האדום, מוקדם מדי, רק בשעה 14:00.החליט זמן להרוג מהר לפני הולך דה גלוריה מרינה, לקחה את הכיוון ההפוך, בצומת של פזיזות X פרודנס ... הרחוב בפינה איפנמה Prudente Moraes ברחוב דה עם ויניקיוס דה Moraes ...מיץ acai ו עוגייה עבור בקלה בבר המפורסם Garota דה איפנמה וחצי שעות מאוחר יותר, לקראת העצר Avenida Dom Henrique, שבו מרינה ממוקם בין גלוריה קוב פלמנגו.הוא חונה במקום הפורשה שלו מסומנים על ידי לפקודה, הבנק שלף שקית שחורה, והשליך את קולו, רצועת ...הוא הלך בלי למהר ליד המזח שבו הוא ידע להיות מקום הולדתו של פלייבוי השלישי, "סירה" של רק 100 מטרים של החבר Junqueira שלו, אספן של יצירות אמנות ...Junqueira לראות אותו חמש דקות לפני השעה שלוש, הזמן שניתן על ידי אותו למשחק כדי Paqueta איילנד חייך."תמיד הא הרגע האחרון, משוחרר שלה?Oiii-Junqueira, לעזאזל ... כמה אנשים על הסירה!חלקים בלבד של האורחים, אחרים כבר על האי ... Heyyyy ... מה זה תלמידים החליפין?"השינוי שלי של בגדים, uééé צד פרקטי שלך! אריק דיבר על לזרוק את השקית לתוך הסירה.'האם אתה בנאדם משוגע? היא משתה אכן, שם הם העישון שלך?עישון? - Crazy יה Junqueira, לא להשתמש בו יותר מ -20 שנה, הביא את מכנסיו ואת החולצה, אשר קניתי בפריחה Hawaiii, היא מפלגה טרופיים לא?
ובכן, פחות או יותר ... זה יהיה ליד הבריכה בגינה עם תפאורה טרופית, אבל זה צד אריק הדיוק ... ... גברים בחליפות טוקסידו או קיצים ונשים עם שמלות שלהם!'לעזאזל, למה לא סיפרת לי לפני?'האם לשכור טוקסידו?כמובן שלא, אני לא בא שלך "bash" העשירים, לא באמת.בין הסירה המזוינת הזאת בקרוב, יש לנו לעזוב, אז נוכל לחשוב איך לצאת ... זה ילדותי שלה, לועג!-Junqueira, לא רוצה להביך אותך, אני יכול לעבור את אחד המלצרים שלו משרתים קוקטיילים בכוסות ... צבעוניות או קוקוס עם אה אה אה ... בקשJunqueira פרו אריק פשוט נראתה בדרך כל כך כועס, כי לא היה הרבה לדבר על זה לאורחים שלך והיה folgadão להביא ... ... ברמודה פלורידה, לשימוש מעשי צד השנה החדשה וחווה, לא. . . ריו דה ז '!בשלב זה איירבוס-300 בילה מגרדים את האנטנה של הסירה עם הרעש השטני, לוקחים רצועה אחת משדה התעופה דומון סנטוס ...הקפטן עשוי ללא חת, ולא ציין את שוליו של מטוס על התורן של הספינה, לכאורה רגילים כבר, לשים את הקשת על הקורס הרוחב 300 ° המגנטי NO, בקו ישר כדי להביס את הצפוי, 22 ° S 76 'וקו אורך 43 ° הו 11 ', את הקואורדינטות של האי ממוקם 12 מיילים מנמל מרינה דה גלוריה, מסע של 35 דקות בלבד כדי אחוזה Junqueira המזח של.במהלך תקופה זו, היה אריק וחברו הזמן ליישב את העסק שלהם הבקתות של הסירה, מחוץ לטווח הראייה של הנוסעים.זה התועלת של הספר שלו, אריק?אריק סקר את המסמך ואת העותק המקורי של ..."ללא ספק, העיר שלי השתתפו במלחמה הזאת עם לוחמי כמה היה בעצם רלוונטיות התרחשה ... למרות הצורך לחשוב על המלחמה המטופשת הזאת נגד פרגוואי, הורה על ידי הרוזן ד 'האיחוד האירופי, אשר לי היה בובה בידי הבריטים, אבל היה להם אינטרס למנוע את ההתפשטות של המדינה הקטנה הזו
אריק, אני לא מבין ...הבא Junqueira, באנגליה בזמן ששימש בברזיל, ארגנטינה ואורוגוואי, כמו מגלי עושרם פרגוואי, מאיים כי ההגמוניה, להיות מתואם יותר עם ספרד.פרגוואי, דחוקה בין ארגנטינה, ברזיל, צ 'ילה ובוליביה, לא היה חוף הים, תלוי הניווט על פרגוואי ריו, ריו פאראנה, ולבסוף, לאחר מפגש של פרנה ואת הנהרות אורוגוואי, להרכיב את דל מאר פלאטה, כבר בים הפתוח וגישה האוקיינוסים האטלנטי והשקט, הדרומי ביותר של המפרקים האלה, אחרי קווי המתאר של כף הורן, מצר .. דרייק א ...-?באותו זמן, הייתה פרגוואי יוצאת למלחמה אחים עם בוליביה, בלי מנצחים או מפסידים, אבל עם חוויה מהנה.קשה לדמיין היום כי ללא גבולות הים, היה פרגוואי צי חזק בזכות המלחמה?אבל הוא היה, ונועד להבטיח כי תוואי המים הדרושים להתפתחותם, ולא שזה צריך לקחת השטחים לאורך הנהרות האלה, ברזיל, ארגנטינה ואורוגוואי.נחמד, הובילו הבריטים שלוש המדינות כדי להקים ברית משולשת להכריז מלחמה על האויב מתקרב, כמובן, כי זה היה צריך להסתמך על המימון הבריטי וציוד עניין משתק ..."ולאן הם הולכים Guaratuba?חיל הים הברזילאי יש שכר טוב יותר, ביקש את שירותיו של ספינת קיטור בשם סאו פאולו, השייכת סוחר בשם חסינטו ריביירו פאולו Amaral, בעלה של הפסנתרן והמלחין הברזילאי המפורסם, גונזגה Chica ...לעצמה-Chiquinha גונזגה?Junqueira כשלעצמו ..."ומה קרה?
-בסוף נובמבר, ליתר דיוק בשעה 15:00 של יום 26 נובמבר 1866, הספינה שב מן החזית במלחמה להביא לוחמים נמלטים מהטבח שקרה ... בקרבות הימיים עזה, וחוסר היכולת של המאסטר אדי סאו פאולו, למרות הערפל הכבד שקרה, בא על שרטון בקצה Caieiras Guaratuba, וכן, תאמינו או לא, פחות מ 50 מטרים מהחוף.האוכלוסייה של שריקות מיהר נואש Guaratuba של האדים והוציאו מן הספינה, 600 חיילים ואנשי צוות, ביניהם מאוד Chiquinha גונזגה, גם ללא אובדן אדם, למעט לוחם פצוע קשה מול כי בא המוות כבר האדמה.... וואו, איזה מזל הא?'כן, אבל רוצה לדעת על דמויות אחרות של המלחמה הזו Junqueira ...אריק: מה?'מת במלחמה הזו, לא פחות מאשר 3,100 Uruguayans, 18,000 הארגנטינאים, הברזילאים 50,000 ותאמין לי, 15% של העם הפרגוואי, "רק" 300,000 איש בין הצבא לבין אזרחים!-WoW? מעולם לא למדתי את זה בבית הספר, אתה יודע?בבתי הספר שלנו, אנחנו רק מדברים על גבורה בקרב המנצחות של Riachuelo, אני מבטיח לך כי שלמדת, נכון?'תני לו ללכת, אבל ככל שאתה דואג המסמך הזה?אמנם, הספר שלי הוא רומן היסטורי, כמו לשמור מסמכים המוכיחים את אמיתות העובדות, Junqueira!"ואיפה, ספר נוסף שלו, Planet DC46, אשר ראיתי בכמה טיוטות של מאמרים, כי שלחו אותי, משתלבים זה?זה הספר Junqueira אותו, מפרץ Guaratuba, הוא חלק Planet DC46 ..."אם הבנתי כי יש לנו עבר תחת הגשר Rio-Niteroi? Junqueira קימוט"כן ... עשיתי את המסע על ידי אותה כמה פעמים ...
"אז בוא נעשה את מה שמעניין אותי עכשיו ...בטח, אני יודע שאתה גם הדפדפן שלך ...?רק עשר אלף, רק בגלל שאתה חבר שלי, היה לי הרבה עלויות, E. ..Stop-Junqueira, לקחת צ 'קים?בטח ...זמן קצר לאחר עיגון המזח של האחוזה על האי ...ג 'המשך חלק = =

Nenhum comentário:

Postar um comentário